Dostava in vračila

Plačilo po predračunu

Po zaključku naročila na svoj elektronski naslov prejmete obvestilo o naročilu. Po pregledu naročila vam pošljem predračun s podatki za plačilo. Naročene izdelke plačate z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN), katerega je potrebno izpolniti preko spletne banke ali neposredno na banki oz. pošti. Rok plačila je pet delovnih dni. Če v tem času ne poravnate kupnine se naročilo šteje za preklicano.

Plačilo s kreditno kartico.

Naročene izdelke plačate kreditno kartico. Po plačilu vam bodo podatki o naročilu in plačilu ter račun poslani na elektronski naslov.

Dostava in poštnina

Cene, navedene na spletni strani ne vključujejo poštnine. Strošek pošiljanja je 4,50 € in ga plača kupec, razen če ni drugače dogovorjeno. Ponudnik dostavlja samo na območje Slovenije.

Vračilo izdelka

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prejetja izdelka obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe sporoči na e-mail naslov [email protected].

Kupec mora vrniti izdelek neuporabljen in v originalni embalaži najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Strošek, ki ga ima potrošnik pri vračilu blaga, je strošek pošiljanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je izdelek izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim osebnim potrebam.

Po prejemu vrnjenega izdelka oz. najkasneje v roku 8 dni prejmete povrnjeno kupnino z nakazilom na transakcijski račun. Vračilo ne vključuje povračila poštnih stroškov.

Reklamacija zaradi stvarne napake

Kupec lahko blago reklamira, če je prejet izdelek poškodovan oz. najde tovarniško napako na blagu iz katerega je izdelek izdelan. Prav tako ima kupec pravico od reklamacije izdelka, če je prejel napačen izdelek, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od oddanega naročila.

Če najdete napako na izdelku me čim prej obvestite na e-mail [email protected]. Priložite fotografijo izdelka in opišite kaj je narobe. Dogovorimo se lahko o sledečih možnostih:

  • če je napako mogoče odpraviti mi pošljite izdelek nazaj in vam ga popravim
  • izdelek lahko zamenjam z novim brezhibnim izdelkom ali
  • izdelek vrnete in vam povrnem vplačani znesek, ki ne vklučuje poštnine